close

很多留學申請者分享文裡都會提到學校的申請系統會顯示是否收到申請文件,

但是HiOA 沒有這樣的機制,所以即使Fedex上面顯示我的文件已經"Delivered",

但是我還是擔心不知道IMEC的入學委員會是否有收到我的申請文件,

為此我發了一封E-mail給對方確認他們有收到我的文件。

隔天我收到了下面的回信:

Dear Tzuting Yen,

I hereby confirm that we have received your documents.

You will get a notice if something is missing.


Good luck with your application!

Yours sincerely,

Mai-Britt Ejlersen Rasmussen
Admission
Faculty of Education and International Studies
Oslo and Akershus University College of Applied Sciences

恩~有了這封信就放心囉!
靜待好消息:)
arrow
arrow
    全站熱搜

    我在愛爾蘭迷路 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()